12 juli 2015

Rakad kissemiss

Bilderna är inte så jätte bra men herregud, hon är så söt så mitt hjärta nästan brister, varför har jag inte gjort det här tidigare..?
Mr. Engström tycker att hon är extremt ful men jag kan inget annat än tycka att hon är gudomlig. Min lilla Banjo!

Samma dag vi kom hem från veterinären så var hon sig inte lik, det var liksom om hon skämdes och hon tvättade sig hela dagen. All päls är bortrakad förutom halsen och uppåt, svansen och knäna neråt. Tyckte dock att veterinären "snålade" på halsen så där kommer jag klippa henne ytterligare, annars blir det tovor efter bara några dagar.

Älskade Banjo, hon är verkligen min glädje! Det är så himla mysigt att ta upp henne i famnen och gosa och pussa på henne när hon är snaggad och känna hur varm hon är.

I början var jag rädd att ta upp henne i famnen eftersom hon var så smal, kändes som om hon skulle gå sönder men nu har både hon och jag vant mig och nu går det så bra så, kramar deluxe!

4 kommentarer:

  1. Gud vad söt hon vart håller men lite mer under hakan hade inte skadat

    SvaraRadera
  2. Trodde du skulle visa nått annat

    SvaraRadera
  3. Gos :) Hon är ju jättefin <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)