28 augusti 2015

A-creme

I går när jag lunchade tillsammans med Ellinor kom vi in på A-creme, något som var helt nytt för mig. Hon berättade att hennes mamma har använt denna creme i ansiktet i över tjugo år tror jag det var, sedan fick jag se en bild på henne. Hon är 58 år och väldigt fräsch, väldigt.
Ellinor hade också börjat använda den så när vi lite senare gick på stan och shoppade slank vi in på tre olika hälsokostbutiker, vi jämförde priser och Ellinor velade lite om hon skulle köpa ett naturläkemedel eller inte. Den här burken knep jag åt mig direkt, 98 :- för en sådan här stor burk. Nu skall det smörjas så jag är lika fräsch när jag är 58 år :)
Som vanligt när jag köper något så googlar jag som en tok om det är något jag funderar på så jag hamnade så klart framför Google i går kväll. Det är många som lovordar denna creme och inte bara till ansiktet, det går att använda var som helst på kroppen. Den finns både som parfymerad och oparfymerad.
Har smort in mig två gånger med den, tog bara lite i morse för jag vill inte bli för blank, jag använde foundation över och det blev bra.

Det kommer så klart en recension lite längre fram :)

2 kommentarer:

  1. Spännande. Har aldrig hört talas om den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur :)
      Skall bli spännande att se hur huden mår om några månader.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)