25 augusti 2015

Kika in på nya bloggen :)

I dag har jag tillbringat dagen i Fagersta tillsammans med Catarina. Vi har fixat och trixat så nu äntligen har vi startat upp vår nagelblogg.
Hobbynaglar fick den till slut heta, det var himla svårt att komma på ett bra namn. Vi ville inte ha något på engelska för det skulle bli så löjligt och eftersom vi bara gör detta som hobby så blir det inga missuppfattningar heller.


Jag har lagt till en direktlänk i kolumnen till höger i den här bloggen, klicka där om ni vill kika in hädanefter :)

5 kommentarer:

  1. Som jag skrev hos Catta så är inte naglar min grej och inom mitt jobb får man ej ha målade naglar, men jag kommer att läsa er blogg och hejja på er! Ni är så duktiga och iderika!
    Ha det bäst och bamse kram till dig!
    //Amie

    SvaraRadera
  2. Ett tips (om du inte redan visste om det) är att det finns enormt billig nageldekoration på ebay. Har köpt därifrån flera gånger. Det tar tyvärr ett tag innan det kommer fram men billigt äre :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag vet, det är sjukt billigt där men jag är så nipprig av mig så jag vågar inte beställa/ropa in där. Fattar inte hur det funkar med frakt osv..

      Radera
    2. Du kan ställa in så du bara söker på fraktfritt, det är väldigt mycket som är det. Det har hänt en gång att jag inte fick det jag beställde men jag fick pengarna tillbaka på en gång. Sen köper jag bara det som är nytt och köp nu. Jag lägger alltså inga bud.

      Radera
    3. Okej, då kanske jag skall kolla in sidan då :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)