20 augusti 2015

Nu har jag fått hem folien jag beställde

I dag fick jag den andra leveransen med nagelfolie. Första bilden är det jag fick i går. Längtar till min mage känns helt okej så jag kan böja mig ner och fixa till tånaglarna :)
Jag är riktigt nöjd vad slumpen valde ut åt mig!
Kolla fjärilarna <3 <3
Testade lite snabbt i går, valde ett svart nagellack och turkosflammig folie. Det blev riktigt nice!
Jag kan verkligen rekommendera säljarna gamerboy & Otego på Tradera. Snabbt som sjutton landade varorna i brevlådan :)

3 kommentarer:

  1. Vad bra! Då kan du äntligen tillverka din foliehatt då

    SvaraRadera
  2. Men jäklar. Vi måste dejta snart :) Jag ska också kika efter nå fina.

    SvaraRadera
  3. Vad roligt och vad läckert det blev! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)