21 september 2015

Börjar plugga i morgon

Alltså vet ni, jag är så jävla förbannad nu så ni anar inte. Utbildningen via Arbetsförmedlingen började idag klockan 14, eftersom jag inte hörde något i fredags trots att jag mailade min handläggare så tog jag för givet att jag inte blev antagen.
En kvart innan starten i dag fick jag besked från min handläggare att jag kommit in.. En kvart före och jag bor 6-7 mil i från Västerås..! Så det har varit så himla mycket strul och telefonsamtal i dag på eftermiddagen, har varit så förbannad så jag skakat och min handläggare har så klart inte ringt tillbaka och gett en förklaring på varför hon strulat till det på det här viset!
Det känns inte direkt jättekul att komma dit i morgon när alla andra redan träffades och fick information i dag. Läraren jag pratade med bad mig fråga dom andra i morgon om vad dom fick för information i dag.. Jo visst, men då skall jag ju först hitta något att "bonda" med också!

Så nu har jag "sagt upp mig" från min praktikplats på Ekebygården :( Kommer faktisk sakna både personalen och brukarna även fast jag bara hann vara där i några dagar.

3 kommentarer:

  1. Nu är jag vådligt nyfiken, vad är det du börjat plugga till? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det som du är utbildad och jobbar som :)

      Radera
    2. Ahhh :) du får säga till om du behöver jobb sen, eller vill jobba extra. Det får du säkert göra hos oss :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)