18 september 2015

Fredag

I morgon skall vi på Vinmässan så nu skall jag strax sätta mig med lite nagelfix. Jag skulle ju klistra på lösnaglar hade jag tänkt men jag ångrade mig. Förra helgen när jag hade det var det så himla drygt att ta bort dom när helgen var över (får ju inte ha långa naglar på praktiken). Det gör jag inte om så det får bli folienaglar i morgon :)

Och vet ni? Inte ett jävla knyst har jag hört om jag kommit in på utbildningen eller inte.. Och då mailade jag även och frågade tidigt i morse! Fy fan vad dåligt! Jag antar att tystnaden betyder att jag inte blev antagen så nu har jag styrt upp ett möte här hemma på måndag, vissa av er vet vad det handlar om :) Är i alla fall så sjukt besviken att dom inte hörde av sig!

1 kommentar:

  1. Min man och föräldrar var nöjda med vinmässan :) de provade bara rödvin dock. Jag köpte praliner från pralinhuset istället, haha!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)