30 september 2015

Idag har vi bokat en tripp till Thailand :)

När jag läste att mina parents skulle åka till Thailand över jul så bestämde jag och Mr. Engström oss för att fråga om vi alla fyra skulle resa tillsammans. Det ville dom så idag har vi varit in på Resia och bokat. Två veckor över julen :)
Och bara för att vi reser och bor på samma ställe så har vi bestämt att vi inte behöver umgås hela tiden. Men åh vad jag längtar nu!! Imorgon skall vi in på hemsidan och boka särskilda sittplatser på flyget, det gjorde vi när vi åkte till Spanien också, lätt värt pengarna :)

2 kommentarer:

  1. Shit vad skoj :D Underbart att fira Jul utomlands :)
    Fast ärligt när jag har spånat på vad ni skulle göra så trodde jag det skulle bli en liten "Bono" som ni skulle hämta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det skall bli så himla härligt!

      Jaha trodde du det, haha..! Nä du, Banjo får allt vara ensamkatt!

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)