27 september 2015

Möblerar om

Vi pysslar och möblerar om i dag. Skinnsoffan från vardagsrummet på nedervåningen tänkte vi först sälja eftersom vi köpt en ny som skall dit efter renoveringen. Men den passade in bra i Denise's rum, bäddsoffan som stod där innan flyttade vi upp till mitt rum på övervåningen.
Jag hängde upp locken till mina Glossyboxar på väggen och det blev riktigt nice. Tog kuddfodralet från det nya bäddsetet och lade i soffan eftersom det inte skall användas som just bäddset.

Bredvid spegeln har det stått en bokhylla med skönhetsgrejer, där står jag på morgonen och fixar i ordning mig. Den skall jag flytta ut i hallen på övervåningen, då står den utanför badrummet och det kan ju vara bra.

Edit: Mr. Engström hittade en till Glossybox, därför ser inte väggen likadan ut på bilderna. Jag har ju tydligen en förmåga att sprida ut mina grejer..

5 kommentarer:

  1. Kanonhäftigt med glossyboxarna :) (Y)

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har i ditt mysrum.
    Nästa vecka ska vi till v-ås och beställa biljetter till Thailand jag vet aldrig mer men till jul sticker vi väg.
    Ha det bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha men guud, ni som aldrig skulle åka dit mer! Men gud vad skönt att komma bort :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)