18 oktober 2015

Höstens serier jag följer

I höst är det många serier jag följer, har aldrig tidigare följt så många under samma säsong.
Det finns en serie som inte är med här som borde börja snart, 100 code med Michael Nyqvist. Har ni inte sett den så gör det, den är så jävla bra!

Nu följer jag inte dessa serier just dessa dagar dom publiceras. Jag hatar att titta på TV, tittar på precis allt via datorn så då kan jag ju göra det precis när jag vill. Vi har inte ens vår TV inkopplad, har säkert inte haft det på över ett år..


Vilka serier följer ni? Tipsa mig gärna om era favoriter!

1 kommentar:

  1. Jag följer bara bonde och greys. Har inte orkat börja följa några fler. Just nu sträckglor jag på Gossip Girl på netflix eller om det är viaplay. Min sambo tittar på både bron, modus och ängelby.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)