24 oktober 2015

Snart redo för middag

Jag stod länge och provade kläder igår kväll, en benvit tunn kavaj hade jag redan bestämt men det där extra under.. Då hittade jag denna i gömmorna :)

Detta linne har jag bara använt en enda gång, när jag och Mr. Engström var på Underhållsmässan i Göteborg för många herrans år sedan.. Då hade den väldigt tunna band som skulle knytas runt halsen men dom var tydligen avklippta när jag hittade denna igår, öh.. (?).. Jaja, jag stoppade in stumparna innanför bh:n så blev det så bra så :)
Först tänkte jag ha min vita "30-årsklänning" men jag kände för att ha jeans och högklackat så då passade denna perfekt!

Och vilken BH jag har hittat! En utan axelband som verkligen stannar uppe trots silikonbröst. Åh..! Ett eget inlägg om denna fantastiska BH kommer, jag lovar :)

2 kommentarer:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)