28 november 2015

Bodybutter från Klockargårdens

I somras fick jag den här burken med bodybutter av Catarina. För några dagar sedan när jag klev ur duschen provade jag den för första gången och nej nej, det här var verkligen ingenting för mig.
Först trodde jag att den var gammal eftersom den var så himla hård, kollade datumet och gammal var den inte, den går ut någon gång under 2017.
Jag försökte smälta det jag hade rafsat ur burken mellan händerna innan jag applicerade det men det gick inte direkt bra, det blev klumpigt och tjockt. Jag vet fan inte hur länge jag höll på att palta med denna innan ens halva kroppen var insmord.. Och den var så tjock så den gick inte in i huden heller, var konstant kladdig och kläderna fick jag kasta i tvätten på kvällen.
Och det som står om himmelsk doft.. Knappast! När jag tog av mig kläderna på kvällen och skulle gå och lägga mig tyckte jag mest att jag luktade unket. Så nä, den här smörjan rekommenderas inte!

1 kommentar:

  1. Men vad trist. Undrar om det vart nåt fel på den? Dom ska ju vara jättehärliga och dofta gott.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)