29 januari 2016

Babybox nr 1 | Babyproffsen

Det finns ett gäng företag som delar ut gratis babyboxar till gravida och nyblivna mammor. Jag har signat upp mig på dom jag hittat och än så länge har jag hämtat två, här är den ena. Den här boxen är väldigt snål om man jämför med den andra som jag skall visa sen, den var riktigt nice!
Innehåll:
Två tidningar
Napp från Philips Avent
Dreglis från Trygg Hansa
Tvättmedel från Tvättex
En blöja från Pampers
Två färguppsamlingsdukar från Dr. Beckmann
Två månaders gratis hos Viaplay
(diverse rabattkuponger)

2 kommentarer:

  1. Min kompis var nyligen på turné och hämtade ut boxar från kronans, Apoteksgruppen och så libero som man får hämta ut på Ica maxi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den där boxen från Apoteksgruppen är restad.. Jag skulle höra av mig igen om några veckor och kolla om den hade kommit in..
      Libero kommer nog dröja ett tag innan jag får hämta ut men jag har anmält mig så klart :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)