10 januari 2016

Det gick bra

Introduktionsdagarna i torsdags- och fredags gick bra. Enligt planen var det tänkt att vi bara skall gå i skolan 2 dagar i veckan men eftersom en av lärarna även jobbar på Ösby så kunde hon inte undervisa just dom dagarna. Så eftersom vi kommer läsa två kurser parallellt blir det 4 skoldagar, och bara förmiddagar, skitdåligt för min del!

Imorgon börjar vi med Vård och omsorgsarbete 1 och på tisdag Psykologi 1. Men på tisdag har jag tagit ledigt, skall på läkarbesök då. Jobbigt att missa första lektionen på en ny kurs men enligt läraren så skulle jag inte missa särskilt mycket, man kommer inte riktigt igång på första lektionen.
Jag har inte så mycket att säga om klassen än, det är både tjejer och killar och i väldigt blandade åldrar. Jag har "bondat" med en tjej men hon har redan läst dom två första kurserna så henne kommer jag inte träffa på typ 8 veckor nu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)