26 januari 2016

God morgon från mig och ärtan

Jag älskar min nya tröja, fick hem två av dessa igår, denna randiga och en blå/ljunglila. Kommer aldrig tröttna på dom här modellerna med snörning. Har tre enfärgade hemma redan :)

Igår pluggade jag fyra timmar i sträck och imorse när jag vaknade låg jag kvar i sängen och funderade på det jag hade pluggat. Och vet ni? Jag tror faktiskt att det mesta sitter fast i huvudet nu, i alla fall för att bli godkänd.
Skall läsa igenom pappren några gånger till innan jag hoppar på bussen men jag känner mig ganska safe.
Och stackars Mr. Engström. Han kunde inte somna igår så jag bjöd honom på en lugnande tablett från mitt medicinförråd (lugnande + insomning) och han har ju aldrig tagit någon sådan medicin så han var helt knäckt imorse. Kände sig full och vinglig och somnade nästan i duschen. Hoppas han piggar på sig under dagen.

4 kommentarer:

  1. Dag-Otto verkar trivas att ligga inbakad så nu är det bara att invänta juli
    Ha det bra allihopa Mor

    SvaraRadera
  2. Härlig tröja och fin mage :)

    Stackars Mr.Engström, bara han inte somnar på jobbet :O

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)