27 januari 2016

Prov idag igen

Jaha, då kör vi på prov nr 2 idag då :)
Gårdagens gick hyfsat men det var bra mycket svårare än jag förväntat mig, får resultatet på tisdag och det är jag jävligt nervös inför! Det var väldigt mycket som man behövde kunna för att bli godkänd (som jag kunde) men inte var med på provet! Tur att det fanns en sida där man fick skriva saker man pluggat på men som inte var med på provet, den sidan fyllde jag skapligt snabbt. Hoppas det väger upp en del.
Idag blir det prov på kommunikation, sådant som dom flesta redan har koll på så det blev inget pluggande igår, skall läsa igenom häftet några gånger nu.
Det blir inte så mycket mer än skolan- och graviditeten i bloggen men det är ju det som är prio just nu :)
Jag slutar direkt efter provet, sitter nog kvar på skolbiblioteket till kl. 13 och tar sedan bussen till stan, kl. 14 skall jag till Lindas BC och fylla på fransarna. Det betyder en liten powernap, båda gångerna jag varit där tidigare har jag somnat så det blir säkert så idag med.

2 kommentarer:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)