12 januari 2016

We're having a baby

Efter 8 års kämpande, 2 utomkvedshavandeskap, 3 olika operationer och det senaste året med hjälp av IVF verkar det äntligen vara vår tur. Att bli föräldrar!
Utan IVF skulle det inte fungera för min del så jag är verkligen tacksam att den hjälpen finns <3
Nu är det bara att hålla tummarna att det går hela vägen!

Idag var vi på vårt tredje vul och allt såg bra ut, ärtan har växt som tusan och var lite för stor för vul så läkaren kunde inte ta några exakta mått.
Sist vi var på kontroll var när vi var i Thailand och då såg det bara ut som en böna men nu sprattlades det för fullt med både armar och ben, en livlig jävel :)

14 kommentarer:

  1. Lilla Ärtan <3 <3 <3
    Äntligen är du inte hemlig längre :)

    Så jäkla underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns skönt att gå ut med det nu. Fast "alla" har ju vetat länge ändå, hehe..

      Radera
  2. Grattis på er jag är snart morfar jätteglad.

    SvaraRadera
  3. Grattis, så roligt för er
    Kram
    Caroline

    SvaraRadera
  4. Äntligen! Skönt att ärtis är officiell. När är beräknas bebis att komma. Orkar inte tänka

    SvaraRadera
  5. Grattis vad glad jag är att det ser bra ut allting var rädd om dig Mormor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jadå, jag kommer vara så rädd om mig så :)

      Radera
    2. Grattis va skönt att allt ser bra ut! Var rädd om er nu . Kram

      Radera
  6. Härligt :) Säger som dom andra .....VAR RÄDD OM DIG <3 <3 Kramar

    SvaraRadera
  7. Så härligt att läsa detta. Precis vad jag behövde. Hittade din blogg via bloggbevakning.se, de hade skrivit ett krya på dig-inlägg till egoina som du hade kommenterat på. Jag bär troligtvis på utomkvedshavandeskap nr två just nu och vill se att andra har lyckats via Ivf efter bortopererade äggledare.. ♥️

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)