15 februari 2016

Art stone murvägg

Nu är den färdig, vi pysslade ett bra tag igår och när det var några rader kvar så smet jag upp och vilade så fick Mr. Engström fixa resten. Fan vad nice det blev. Nu skall det upp några spotlights som kommer lysa ner på väggen. Och TV:n hängs nog snart upp också..

Idag har inte min kropp bestämt än om den mår riktigt bra, tycker jag börjar känna sån där brännande och svidande känsla högt upp i magen igen. Skall äta lite frukost nu så blir det förhoppningsvis bättre. I natt vaknade jag halv fyra av att jag var tvungen att gå på toaletten, efter det kunde jag inte somna om. Jag låg och buffade med ärtan som tydligen inte heller kunde sova en bra stund och sedan måste jag däckat för jag var typ död när klockan ringde.

Idag får vi en ny lärare på vårdlektionen, den är uppdelat med två lärare och nu är det tänkt att vår mentor skall ta över men hon är sjukskriven. Dom hade visst intervjuer förra veckan så det skall bli spännande att se vem vi får.
Men med min "tur" så är det väl inte klart än så det inte blir någon lektion, då har jag åkt in i onödan..

2 kommentarer:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)