22 februari 2016

Jävla skit

Idag mår jag inte bra, kände redan i natt att magkatarren var på gång igen.. Kände inget direkt när jag vaknade men när jag varit uppe en stund kom det som en smäll. Mr. Engström sade att jag skall lyssna på kroppen eftersom det händer så mycket nu och jag gör verkligen det men inte idag, jag kunde helt enkelt inte vara hemma och vila idag. Förra gången jag var hemma var på den nya lärarens lektion och då hade vi muntligt förhör, är jag borta idag när vi har prov kommer hon säkert få uppfattningen om mig att jag är en sådan som sjappar på förhör och prov och det vill jag inte.

Jag har ätit en tallrik yoghurt precis, har hört att det skall lindra lite. Imorgon efter rul skall jag ringa min barnmorska och höra mig för vad jag skall göra. Jag vet inte om jag har rätt men jag har fått för mig att katarren började lite smått i samband med att jag började med Niferexen (järntabletter). Jag kanske borde testa en annan sort..

Och dödsångesten över rul är här nu, herregud vad nervös jag är och det är ändå en dag kvar. Mycket tankar som snurrar just nu!

3 kommentarer:

  1. Du ska se att det kommer gå finfint på rul. Lilla ärtan kommer säkert vinka till Er <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja <3
      Hoppas den ligger så vi får fina bilder :)

      Radera
  2. Åhhh vad kul att bebis imorn. Du kommer känna sån lättnad imorn när ni fått se bebis. Jag var apnervös men det släppte efteråt. Då blev jag lipig istället :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)