20 februari 2016

Röjer och möblerar om

Förra helgen köpte jag ett hus till Banjo, bara 199 kronor på Pickaboo. Hon har väl varit in och vänt i den kanske 5 gånger totalt.. Idag har jag flyttat den och hoppas att hon kommer ligga i den ibland.. Men innerst inne vet jag att det var bortkastade pengar, hehe..

Som ni ser så har vi flyttat ut Mr. Engströms kontor till stora rummet på övervåningen, eftersom ärtan skall ha kontoret sen. Vi har varit i plockartagen hela dagen idag, kastat ut två garderober ur sovrummet och ställt dit en vit skänk istället (den vi hade som TV-möbel förut).

Så nu är det lite grejer som skall läggas ut till försäljning och lite småplock som jag kastat ut på bjussa.se, men än så länge är det bara två grejer, får fortsätta fota och dona senare.
Imorgon åker vi till Västerås och shoppar lite nya grejer till vår walk in closet, den delar nämligen jag och Mr. Engström på nu :)

Nu skall jag börja kolla på en film, får se hur länge jag pallar. Jag brukar alltid somna före klockan nio sedan jag blev på smällen. Är galet kvällstrött!

3 kommentarer:

  1. Hate to say I told you so

    SvaraRadera
  2. Vilket fint katthus. Konstig det där när man köper bäddar och sånt till djuren, så väljer dom att hellre lägga sig i nån gammal kartong eller nåt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)