28 februari 2016

Skötväska | Biker bag från Stadium

Har googlat runt på olika skötväskor och herregud vilken djungel det är. Och vilka jävla priser, vissa kostar flera tusen..
Jag som älskar väskor överlag kan inte i min vildaste fantasi förstå att jag inte alls är intresserad av en skötväska.
När jag googlade hittade jag många som tipsade om en väska från Stadium, ingen "riktig" skötväska men som fungerar utmärkt som en. Den har många fack och det är ju perfekt för alla grejer man bör ha med sig. Denna köpte vi faktiskt innan vi var på rutinultraljudet, vi gick förbi en Stadiumaffär och jag drog med Mr. Engström in och visade väskan. Han tyckte också att den var bra så vi slog till. Just nu finns den i svart och en rosamönstrad, först tog vi en svart, sedan tyckte vi att en rosa kunde vara kul.. Men sedan ångrade vi oss ändå och tog den svarta.
Kolla priset, vilket jävla kap!

3 kommentarer:

  1. Duger bra med en ICA påse Det hade vi när du var bäbis.
    Pappa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det skulle inte förvåna mig.. :)

      Radera
  2. Gekås har ibland fina om ni skulle dit :)
    Hade en skiphop men den köpte mamma minns att jag också tänkte ta stadium just för kostnaden haha.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)