31 mars 2016

Det blev en Regal

I förrgår var jag ju ute och luftade mina födelsedagspengar och det resulterade i denna skönhet :) Är så nöjd!
Säljaren fick ta bort två länkar för att den skulle passa mig och nu sitter den jävligt tight, till och med så jag får märken. Vi skall antagligen in till Sala på lördag så då skall jag gå in och be dom sätta tillbaka en länk. Hoppas det funkar så den sitter lite löst och ledigt utan att den snurrar runt handleden.
Idag blir jag ensam ganska länge tror jag, Mr. Engström äter middag med jobbet. Tror det var avtackning av någon. Jag planerar att smälla i mig en halv kebabrulle från frysen, haha.. :)

Imorgon är det där jävla provet så jag bör verkligen sätta mig med böckerna snart.. 

4 kommentarer:

  1. Jättesnygg! Jag älskar klockor :) En av mina (favoriter) är batteriet slut på, men jag har den som smycke :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)