31 mars 2016

In och rösta på mig nu :)

Här kan ni gå in och rösta:

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Scrolla ner så skall det vara på höger sida :) Men jag tror man måste vara medlem för att rösta..

      Radera
    2. Gjorde mig medlem nu, men det kan ta upp till 24 timmar innan jag kan rösta, men sen så :)

      Radera
    3. Åh vad gullig du är, tack :)
      Men jag trodde redan att du var medlem där!

      Radera
    4. Nu har jag röstat. Ska komma ihåg och gå in varje dag :)
      Jag tror det var nagelbloggen som vi la till där. Förut var jag med på massa såna sidor, men då var jag lite mer aktiv med mitt bloggande.

      Radera
    5. Ja, jag trodde du blev medlem i samband med det men jag tänkte fel..

      Jag var också med på olika sådana sidor förut men nu är jag bara med på denna, det går inte att hålla kolla på alla olika sidor. Kul att se vilken plats man ligger i sitt eget län. Som mesta har jag legat på 3:e plats men nu bara på 6:e.
      Det började minska när jag tog min bloggpaus.

      Radera
    6. Tack för rösten förresten :)

      Radera
  2. Jag var inte medlem (men blev), fast kunde rösta ändå?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha kunde du, vad bra!
      Tusen tack :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)