27 mars 2016

Påskdagen

I morse var Mr. Engström tvungen att åka in akut till jobbet, stackaren. Jag har tagit en rejäl sovmorgon, vaknade runt tolv, så länge har jag inte sovit på evigheter! Och nu skall jag passa på att plugga till fredagens prov, är alltid lättare att plugga när jag är ensam hemma.
På tisdag är det dags att åka och fylla på fransarna igen, det här är första gången dom har suttit dåligt (jag tror jag har gnessat för hårt i kudden när jag sovit helt enkelt).
Annars har jag faktiskt fått höra av min fransstylist att mina fransar alltid ser bäst ut + att jag har flest kvar av hennes kunder när jag kommer på återbesök. Hon brukar säga att jag måste ta hand om dom väldigt bra. Det gör jag inte, jag gör inget speciellt med dom och sealern slarvar jag väldigt mycket med!

5 kommentarer:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)