22 april 2016

Babyshoppingen från Gekås

Jag kommer att visa bättre bilder på grejerna senare :)
Skötbädd, skötbäddsöverdrag, babygym, badbalja + insats, blöjhink, refill till blöjhink, nattlampa, hakklappar, dregglisar, snuttefiltar, filtar, nappar, amningskudde, kudde till vagn och säng, täcke, madrass till säng, madrassöverdrag, 2 bäddset till vagn + 2 till säng, plastad frotté, nagelvårdsset, nursing pads, hårband, sittdyna till vagn, förvaringsboxar till skötbord, babyolja, mjukgörande salva, tvättlappar, tvättlappar i frotté, elektrisk snorsug, dooky vagngardin, speldosa, flaskvärmare... Och säkert något mer jag glömt!

Och det här är bara babyshoppingen..!

10 kommentarer:

  1. Ooh hade de amningskudde från Rätt start eller vilket märke är det? Kostar? Ska dit om två veckor är det tänkt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, denna är från Rätt start, kostade bara 99 kronor, galet billigt! Det fanns två sorter till, en för 149 och en för 199. Jag valde denna för att den var gullig, dom andra var enfärgade och tråkiga.
      Vet inte vilket märke det var på dom andra två, kollade tyvärr inte :(

      Radera
  2. Mkt shopping! :) funderar på Ullared.... Vad kostade blöjhinken och refill? Brukar ju va rätt dyrt annars. Bäddset fanns mkt att välja på och till vagga? ( pris ca om du minns?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det fanns två olika blöjhinkar från Tommee tippee (i fyra färger) och alla var billiga, denna kostade bara 89 och den andra 149 kr.
      Sedan fanns det hinkar från Korbell också men dom kollade jag inte ens på eftersom jag redan hade bestämt mig för en från Tommee tippee.

      Ja, det är ju tyvärr refillen som kostar.. Vi köpte ett 3-pack för 149 kr, i denna hink får det plats 89 blöjor och den fanns i rosa och blått :)

      Det fanns säkert ett 10-tal olika bäddset till vagn/vagga att välja mellan och jag har för mig att dom kostade 149 kr. Bäddset från Disney kostade 199 kr.

      Radera
  3. Ser ut att varit en lyckad resa Ha det bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var det verkligen :)

      Tror vi har hittat en babysitter också, på Internet. Jag visar den sen :)

      Radera
  4. Tack för tipsen och priser, får nog åka en sväng dit ändå :)

    SvaraRadera
  5. Oj, ja det blev en del, men kul! De har som sagt en massvis av allt nu. Jag kommer ihåg för några år sedan och utveckligen till nu, och större ska det blir där :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)