24 april 2016

Kvällsplugg

Vi har ett skriftligt och muntligt förhör på urinorganen imorgon och jag hade faktiskt tänkt strunta i att plugga till det idag. Hade tänkt panikplugga imorgon bitti medan jag väntar på bussen för att åtminstone ha lite koll på förhöret.. Men så gick Mr. Engström ner och spelade gitarr så då snodde jag hans jobbhörna och nu passar jag på att lära in det jag behöver veta till imorgon :)

Har lite ångest över hur jag skall klara av att vara borta hela dagen imorgon, har ju yoga på kvällen vilket innebär att jag kommer vara i Sala från 07-21. Med min onda rygg!

4 kommentarer:

  1. Nej, vad jobbigt för dig :/
    Tack för gott fika, och det var riktigt skoj att ses :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv att ni kom, det var superkul!

      Radera
  2. Måste du gå på yogan ryggen blir inte bättre av det.
    När var det du skulle komma mitt minne är bra men kort ha det bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte yogan som är problemet, hädanefter kommer vi i princip bara koncentrera oss på andningen. Det jobbiga är att stå och sitta hela dagen, har ju ingen möjlighet att lägga mig ner och vila ryggen..

      Jag har mailat om när jag eventuellt kommer, har inte bestämt mig än.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)