28 april 2016

Rastlös

Jag har pluggat en del idag, bara läst igenom mina anteckningar från lektionerna, boken har jag inte ens slagit upp och kommer inte göra det heller.
Jag känner mig skapligt säker att i alla fall få ett E. Skall läsa lite mer imorgon i väntan på bussen..

I maj skall vi till räddningstjänsten och vara med en dag, testa att släcka bränder och så (fy fan, vill inte jag göra, har sådan jävla ångest inför denna dag).
Och i juni skall vi lära oss HLR, både med och utan hjärtstartare. Båda dessa moment ingår i kursen Medicin 1.

1 kommentar:

  1. Ni får iaf bra väder förhoppningsvis i maj vi var ute i januari -15 :). Å drygt med HLR men bra att kunna, gå in på youtube och sök på Mini Anne bröstkomp tror det är den som används. Tyckte hennes röst var så jobbig haha.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)