17 maj 2016

Dåliga dagar men bättre i revbenen

Usch igår hade jag ingen bra dag, sov alldeles för länge så jag var supermosig hela dagen. Var så illa med humöret att jag tänkte messa Mr. Engström och varna honom vad han skulle komma hem till.. Men så fort han klev in genom dörren var mitt dåliga humör som bortblåst :) Vi åt god middag, testade en ny kryddblandning till egna hamburgare, Chipotle, det blev asgott! Sedan såg vi klart på en serie och efter det hoppade jag in i ett oljebad.

Idag känner jag mig också lite seg.. Är nervös inför imorgon då klassen skall till räddningstjänsten och tönta. Har mailat med min mentor och berättat om min inflammation och hon skrev att jag är med på det jag känner att jag klarar av, det känns skönt. Någon brandsläckare tänker jag nämligen inte hålla på och lalla med!
På tal om inflammationen, det känns mycket bättre nu. Jag känner fortfarande av det men det gör inte så ont som det gjorde tidigare, då kunde jag ju knappt andas när "anfallen" kom.
Läste att livmodern just nu är i höjd med revbenens underkant, det kan vara det jag känner också..

Blev tipsad om en kylande gel men just den fanns inte så jag hittade denna istället, kanske hjälper den lite eftersom det känns bättre nu. Men BH kan jag fortfarande inte använda, det är jag alldeles för öm för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)