18 maj 2016

Det gick ju bra

Dagen började bra, vi ställde klockan på lite senare än vanligt och när den väl ringde sade Mr. Engström att vi kan ta ännu mer sovmorgon (eller jag, han jobbade hemifrån). Så vi hade en bra morgon och vi var i Sala runt halv åtta, då behövde jag bara vänta 30 minuter på Elin som skulle hämta upp mig.

Vi åkte ut till räddningstjänstens övningsplats, vi lyssnade på föreläsningar, såg några kortfilmer, fick se HLR och åt frukost. Sedan gick vi ut och fick testa att släcka lite. Eller vi och vi, jag gjorde ingenting, jag bara lallade med. Men intressant var det och jag är glad att jag åkte dit.
Vi skulle ha en heldag men klockan tolv var vi redan färdiga med allt så vi fick sluta. Anna var där så jag åkte hem med henne, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)