26 maj 2016

Hemma igen

Oj vad trött jag var när jag kom hem på eftermiddagen. Nu har jag vilat och gjort en smoothie, får se om jag kollar på en film eller läser.

Kaffeburken köpte jag igår, har alltid kaffet + filtren i skafferiet men kände för att ha dom framme nu, det blev bra :)
Imorgon kommer Mr. Engström hem från Göteborg, som jag längtar. Två nätter utan varandra är lång tid för oss, tror aldrig vi kommer bli ett sådant par som inte bryr sig om varandra och tycker det är skönt att vara ifrån varandra. Några månader till, sedan firar vi ju 10 år <3
Vi gör ju typ allt tillsammans, vi pratade om det när vi var till Gekås och shoppade.. Första dagen gick vi tillsammans och shoppade och andra dagen gick vi var för sig, det kändes inte helt hundra för någon av oss.

1 kommentar:

  1. Tack för igår, det var trevligt :)

    Jag vet en del som säger att man m å s t e göra saker på egen hand när man är ett par, för att inte tröttna. Struntprat säger jag då. Om man nu trivs att vara tillsammans och göra saker ihop så är ju inte det når fel. Micke och jag är likadana, vi gör allt tillsammans och trivs med det :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)