29 maj 2016

Söndag

Igår var en för jävlig dag, åh vad rastlös jag var precis hela dagen. Tack och lov att jag hade mina böcker, läste faktiskt en hel del men med många rastlösa pauser..
Idag har det varit en bättre dag men lilla C har flyttat sig till i mitten av magen nu så jag kan inte böja mig ner. Trots det har jag fått en del gjort idag, bäddat rent i sängen, satt upp nya gardiner i sovrummet, dammsugit, tvättat och rensat ur en garderob. Kastat massor med gamla sängkläder och vikt om dom som skall sparas. Så himla nice eftersom jag annars bara mosar in alla lakan så dörren knappt går igen. Har gardingarderoben kvar men den orkade jag inte ta tag i idag. Nu är jag så himla trött i kroppen, skall bädda ner mig och fortsätta läsa.

Imorgon är det heldag i skolan som gäller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)