24 maj 2016

Vit kavaj med stenar

Idag använder jag min nya kavaj för första gången.. Eller kavaj och kavaj.. Den kommer ifrån Wish och beskrevs som en kavaj, likaså på bilderna såg man att materialet var i tjockt tyg, så som kavajer brukar vara (stela och figursydda).
Jag blev ganska chockad när jag fick hem den, den är nämligen supersladdrig och mer som en väldigt tunn kofta än kavaj. Och stenarna har redan börjar trilla av, haha! Man får verkligen vad man betalar för! Att kasta in den här i tvättmaskinen är bara att glömma, då kommer det inte finnas kvar en enda sten.. Förhoppningsvis går den att använda när alla stenar är borta också, om det inte lämnar kvar några limfläckar, inte än så länge i alla fall.
I morse åkte jag hemifrån utan paraply för det såg ut att bli en skaplig dag, nu är solen försvunnen och jag känner på mig att det kommer bli regn under dagen, fan också. Jag skall ju promenera en del idag och vill inte bli dyblöt.

3 kommentarer:

  1. Den är snygg, och jäklar vad brun du är :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nä det är jag inte! Jag har ökat kontrasten för att bilden skulle bli snyggare! Då blev jag brun på köpet :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)