20 juni 2016

Bäddat i vagnen

Det fick bli rosa ugglor i vagnen. Det är ett tomt påslakan som jag bäddat som underlakan, blev lite tjockt så jag kanske bäddar om senare.. Den hängande fjärilen köpte vi på Gekås och det är en speldosa, himla gullig, det var Mr. Engström som valde den. Nallen vid huvudkudden är Denise's :)

Marmorfilten i fleece skall bytas ut sen eftersom den är för tjock men den passar så bra till vagnen så den får hänga där nu!
Jag använder ju inget sköljmedel till lilla C:s textilier vilket resulterar i att dom blir hårda och stela. Skall jag behöva stryka grejerna för att dom skall bli mjuka? Hur gör ni?

4 kommentarer:

  1. Jag har parfymfritt sköljmedel :)

    Fleece ska du vara restriktiv med, då det är gammal plast så andas det inte och lindas ett barn in i det kan de lätt bli överhettade. Barn kan ju inte svettas :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte använda parfymfritt men min bm sade att dom inte rekommenderar det..

      Jo, det där med fleece har jag koll på :) Men att dom inte kan svettas visste jag inte!

      Radera
  2. Men åh <3 Snart ligger hon där Lilla "Ärtan" <3

    SvaraRadera
  3. Använder och har alltid använt parfymfritt tvätt och sköljmedel.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)