21 juni 2016

Besök hos barnmorskan

Det gick bra hos barnmorskan, alla prover och värden var bra. TSH får jag svar på vid nästa besök. Hon hade ingen förklaring eller tanke varför jag blir yr och nästan svimmar till och från, hennes lösning på det hela var att börja med avslappningsövningar och tänka på andningen..

Lilla C låg faktiskt med huvudet ner fortfarande (jag trodde ju inte det eftersom det känns "för mycket" i magen). Huvudet var ruckbart så snart fixerad med andra ord.
Nu blir besöken tätare och nästa gång är redan om två veckor, jag frågade om jag kunde få komma samma dag som föräldragruppen så jag slipper åka in fler dagar och hon hade faktiskt en tid till mig då :)

Vikt: 64 (bara gått upp 6 kilo hittills)
SF-mått: 35 (ökat med 4 cm sedan sist)
Blodtryck: 115/70-80
HB värde: 122
Glukos: 6,4
Urin: Inga anmärkningar

1 kommentar:

  1. Så härligt att allt ser bra ut :) Hoppas bara du slipper yrseln snart.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)