18 juni 2016

Blöjor och ersättning

Nu så är det bara basen till babyskyddet och andningslarmet som skall fixas.

Smärtan under revbenen är tillbaka igen fast nu på vänster sida, hemsk smärta som ilar och strålar. Lite mer sammandragningar börjar också komma, det känns nästan som om jag skall kissa på mig när dom kommer. Annars är det bra, lilla C har disco i magen nästan hela dagarna, därför tror jag inte att hon har fixerat sig, tycker det är för mycket rörelser överallt för det. Hoppas hon har rumpan ner så jag får snitt :)
Om hon har rumpan ner, måste man gå med på vändningsförsök då?

2 kommentarer:

  1. Jag tror inte man kan tvingas till vändningsförsök, jag hade i allfall aldrig gått med på det och mig frågade de inte ens, men å andra sidan hade jag för ont.

    Jag som fött vanligt och med snitt föredrar väl det förstnämnda egentligen, om man ska se till magen, men annars slipper man det onda :) Vad jag menar med magen är snittet men jag tror inte det kommer synas sen. Det har läkt bra och jag har knappt haft ont, mer än i början.

    För barnen är den vanliga vägen alltid "bäst" men sitter de i säte är det inte att föredra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har redan 2 groteska snitt så ett till gör mig ingenting.. :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)