22 juni 2016

Long square tip från Kiss

Nu har jag suttit i en timme och fixat naglarna inför midsommar, det blev ändrade planer så vi åker redan imorgon så det blev panik med naglarna :)

Kan verkligen rekommendera dessa tippar från Kiss, jag köpte 100 tippar för 50 kronor på Gekås men såg att även att Apotek hjärtat säljer dom för 89 kronor.
Limmet som följer med använder jag inte, jag har ett mycket bättre och starkare. Det som även är bra med dom här är att dom är väldigt lätta att få bort med aceton, behöver inte alls gnugga länge för att dom skall lösas upp.

2 kommentarer:

  1. Ni ska det så bra hoppas att ni vädret på er sida i helgen.
    Hälsa Ronny o Agneta. Vi ska bara ta det lugnt i helgen.

    SvaraRadera
  2. Bling-bling :) Tjusiga! Jag fick ju det limmet av dig och jag tycker det var jättebra fast jag plaskar i vatten och håller på.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)