18 juli 2016

Nyss kommit hem

Idag började Mr. Engström sin semester med ett möte på jobbet, hehe.. Nä men det var planerat sedan innan så vi visste det redan. Jag följde med till Västerås, tänkte först gå på stan men mötet skulle gå så snabbt så jag följde med till jobbet. Det var kul, fick jag se hur det ser ut där han jobbar.
Shopping på dom vanliga ställena blev det, Bauhaus och Ikea. Nu har vi faktiskt köpt den där extra förvaringsmöbeln som skall vara i lilla C:s rum, visar den imorgon, orkar inte skruva ihop den ikväll. Nu har jag nämligen intagit sängläge och planerar inte att flytta på mig. Jag läser en så jävla bra bok nu så det blir nog den som gäller snart :)

Innan vi åkte till Västerås stannade vi i Sala och år frukost, bjuder på några bilder därifrån. Ni ser väl inte men shit vad svullen jag har blivit, näsan har ökat typ en hel storlek och läpparna ser ut som anknäbbar (Mr. Engströms uttryck). Ena ögonlocket var vätskefyllt också.. Och fötterna och händerna får vi så klart inte glömma..

Imorgon skall vi till barnmorskan, håll tummarna att det går att göra en hinnsvepning då!! 

2 kommentarer:

  1. Försöker han att komma ikapp dig i magstorlek.
    Lycka till hos barnmorskan.
    Hälsa matvraket och ha det bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja! Allt på brickan var hans, jag fick inte smaka någonting :(

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)