20 juli 2016

Svullna fötter och nya skor

Jag har gjort mig av med alla mina ballerinaskor som jag använt i flera år, skapligt snuskiga dom var! Den här "sommaren" har jag bott i mina sneakers för att det är snällast mot ryggen.. Men sneakers betyder att jag måste ha strumpor och det blir så jävla varmt.
När vi var till Västerås sist så slank jag in på Skopunkten och köpte mig ett par "hoppa-i" skor. Har sett denna modell på Hennes & Mauritz och verkligen fastnat för dom, perfekt att Skopunkten hade rea på dom, bara 149:- nu.
Måste ha Compeed på hälarna för vilka skor jag än köper sliter jag upp huden på hälarna, så jävla drygt. Vet att jag har hälinlägg någonstans (sådana man lägger i hälen på skon så foten kommer upp högre).
På dagarna har jag bara lite problem med svullna fötter, det är värre på nätterna och morgnarna, då kan jag knappt gå. Likaså händerna är som stora köttklumpar, jag kan inte böja på fingrarna och värken i dom är inte att leka med :(

2 kommentarer:

  1. Stödstrumpor antar jag att du inte vill ha? Är ju varken snyggt eller svalt tyvärr. Det var perfekt i vintras, då hade jag ju jeans över så såg ut som vanliga strumpor bara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo har funderat på det men det känns så onödigt att köpa, är ju inte lång tid kvar nu..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)