6 augusti 2016

Höll igång hela dagen igår

Det blev finmiddag i Sala igår. Kräft- och räktoast till förrätt och kycklingspett till huvudrätt, himla gott.
Vi åkte till Sala för att vi skulle till barnmorskan, köpa lister till vardagsrummet och hämta min säng. När vi var halvvägs så kom jag på att jag glömt uthämtningskvittot hemma på hallbyrån så efter middagen var det bara att åka hem och hämta det. Vi kom fram till butiken typ tio minuter innan dom stängde.
När vi kom hem monterade vi ihop sängen och då kände jag på riktigt att det var något som hände i kroppen, magen kändes inte alls som den brukade göra men jag kan ändå inte förklara hur det kändes. Jag visste bara att det snart skulle hända något och det gjorde det ju :)
Jag signade upp mig på Jysk's nyhetsbrev, då fick man en värdecheck på 100:- som även gällde på nedsatta varor. Jag plockade åt mig ett bäddset till lilla C, älskar verkligen färgerna!
Idag har jag sovit ganska länge mitt på dagen, målat en sista strykning på dörrlisterna och börjat kolla på en film. Nu skall jag tillbringa resten av kvällen i sängen, är så himla rastlös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)