14 augusti 2016

Mini electric | Medela

Eftersom det blev som det blev med förlossningen kom jag inte igång ordentligt med amningen, lillan fick i sig lite grann men sedan när jag blev dålig fick hon bara ersättning.
Har provammat några gånger men det verkade inte komma något så jag införskaffade en elektrisk pump och nu börjar det ge lite resultat :) Även om det kommer igång ordentligt så kommer vi ge ersättning ibland också, så Mr. Engström också kan mata.

Det som ställer till det just nu är att det gör ont i/på min mage när jag försöker amma, eftersom hennes tyngd hamnar på magen. Testade med amningskudden i morse och det gick lite bättre, liggamma kan jag inte än eftersom det är svårt att ligga på sidan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)