27 augusti 2016

Shoppingen till Cate

Från ICA Maxi
Det blev några pyjamasar men dom använder vi som overaller, så smidigt!
Den här med rävarna är inte en pyjamas, den är tjock så den blir bra till hösten.
Från KappAhl
Jag var ute efter några koftor eftersom Catie har några fina kortärmade klänningar som jag vill att hon skall använda, tyvärr hittade jag bara en kofta, en stickad så den är lite varm nu.
Från Lindex
Svårt med storleken på strumpbyxorna men jag tog 0-2 månader men dom ser ganska små ut, eller rättare sagt väldigt tighta i midjan :(

3 kommentarer:

  1. Rävdressen har vi också :) köpte den i strl 80, skön att ha i kyliga hösten!! Även stjärnpyjamasen har Emma :)
    Fina kläder! Visst är det kul att shoppa till bebis?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag älskar att köpa grejer och kläder till henne <3

      Radera
  2. Tips: hm! Fått in massa fina koftor! Shoppat till min son :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)