27 augusti 2016

Testat en ny restaurang i Sala | Gillet 6

Idag åkte vi till Sala för Mr. Engström skulle klippa sig och vi skulle storhandla. Egentligen skulle vi gjort det igår men kassarna skulle inte fått plats i bilen, vi har en stor bil men fan vad vagnen tar plats :(

Innan handlingen ville vi käka något gott och jag gillar ju att testa nya ställen så det fick bli Gillet 6. Hade inte många rätter att välja mellan men det som fanns verkade väldigt fräscht och gott. Jag valde kycklingspett med ananaschutney och Mr. Engström en biff med varm potatissallad.

3 kommentarer:

  1. Sover bebis när ni är på restaurang så där? :) har aldrig Emma gjort :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :) Vi har varit på restaurang tre gånger med den här primadonnan. Första gången gick hur bra som helst men igår och idag vaknade hon precis när vi fått in maten och skulle själv ha mat.. Så det blev kall mat för en av oss :(

      Hon har varit riktigt dryg dom två senaste dagarna vi varit ute.. Jag känner mig inte vidare säker i mammarollen när vi är ute än heller så jag tycker det är jobbigt.

      Radera
    2. Haha ja det är typiskt barn, att vakna så fort maten är klar :p
      Det var först typ när vi träffades som jag kände mig så pass säker att jag vågade gå på cafe ensam med Emma. Innan är det så svårt att roa de.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)