1 september 2016

En febrig natt

Idag ville Catie inte sova speciellt länge. Hon vaknade vid kl. 03 och ville ha mat sedan gick det två timmar emellan och vid kl. 9.30 tyckte hon att vi skulle gå upp. Hon satt i babysittern ett tag och sedan somnade hon om i soffan..
Nu har hon börjat ge lite ljud ifrån sig, särskilt när hon ligger på skötbordet, då babblar hon ganska mycket, låter så gulligt <3

Inatt mådde jag inte bra, frossa och matt i hela kroppen, när jag gick upp och fixade mat åt Catie tog jag febern och jag hade 38 grader. När Mr. Engström åkte till jobbet hade febern gått ner. Natten innan mådde jag också dåligt men då hade jag i alla fall inte feber.

3 kommentarer:

  1. Det är så jobbigt med feber, man blir så himla slut. Du får filma när hon jollrar så vi får höra. :)

    SvaraRadera
  2. Ni ska ha det så bra Cate är så söt älskar er pappa.

    SvaraRadera
  3. Jag hade feber många nätter i början. Vet inte vad det berodde på.. svettades och frös om nätterna och de gånger jag kollade tempen hade jag alltid 38 typ. Men frisk om dagarna.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)