19 oktober 2016

Wild rhubarb sparkling

Efter jag fick barn har jag inte kunnat dricka något med druva i för jag får så sjukt ont i bröstet. Jag bad Mr. Engström köpa hem alkoholfritt vitt vin en gång och jag hann bara dricka tre klunkar innan det slog till, var så illa att vi tänkte åka till akuten. Det höll i sig i ungefär 45 minuter och medan jag satt i telefonkö till 1177 började det lätta något. När jag väl fick prata med en sjuksköterska så hade smärtan lättat så pass mycket att jag kunde stå upprätt så vi åkte inte in. Efter det har jag inte vågat mig på druvor igen.

Blev väldigt glad när jag upptäckte denna! Den är underbart god och inte gav den mig någon smärta heller :) Den finns också i Wild strawberry men den är inte alls lika god! Testa denna!

1 kommentar:

  1. Vad menar du med ont i bröstet? Eller varför får du det snarare? Nu dricker jag typ aldrig något vin eller liknande, men det låter jobbigt med smärtan så :(

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)