30 november 2016

Ensamma hemma

Oj vad vi har sovit idag đŸ’€.. BĂ„de jag och Cate somnade kl. 00 i natt, sedan vaknade hon och ville ha mat kl. 05, 08 och 12. Nu Ă€r hon piggelin och ligger i sĂ€ngen och pysslar med sina filtar och kaniner.

IgÄr kom Mr. Engström hem pÄ kvÀllen, han hade varit borta med jobbet sedan i mÄndags. Nu Àr han borta igen och kommer hem imorgon kvÀll.
SÄ ikvÀll skall jag och Cate kolla pÄ Bonde söker fru och Syrror i sÀngen och bara mysa.

Kollade pÄ finalen av Hela Sverige bakar igÄr, Shireen vann, hon har varit min favorit sedan Axel Äkte ut. Men nÀstan sÄ jag faktiskt höll mer pÄ Isabell nu pÄ slutet.. Nu ser jag fram emot nÀsta sÀsong! Programmet gÄr ju med barndeltagare ocksÄ men nÀ, det Àr jag verkligen inte intresserad av.

Nu skall jag busa med Cate ett tag sedan kliva upp och dricka kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)