4 november 2016

Kvarteret Igor's amningsrum

När jag och Lina lämnade Systrarna Ericsson's på förmiddagen vaknade Cate, då hade hon sovit tre timmar. Så klart var hon hungrig och behövde ny blöja så vi promenerade till Kvarteret Igor eftersom jag sett att det finns amningsrum där. Kan inte bara slå mig ner på en bänk i en galleria och mata, då kan hon inte koncentrera sig.

Alltså kolla vilken fint rum, det var riktigt mysigt :)
Jag har sett att det finns ett amningsrum i Gallerian också, gick förbi där i morse och tänkte gå in och kolla hur det såg ut men det var några trappsteg upp så jag ville inte dra upp vagnen när Cate sov.

2 kommentarer:

  1. Vilket fint :) Minns att jag ofta utnyttjade dessa på de ställen där de fanns.

    SvaraRadera
  2. Den i gallerian är inte lika fint, men de har en toalett! Graaaatis toa på stan alltså :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)