7 november 2016

Måndag

Catie vaknade tidigt idag, runt kl. 9 och ville inte somna om. Jag matade henne och hoppades att hon skulle bli trött men nä, det blev hon inte. Vi låg kvar en stund och busade tills jag blev tillräckligt pigg för att gå upp. Jag tog på henne en ny stass, overallen med kattryck men alltså jag har så svårt med overaller med tjocka luvor, dom är ju bara i vägen. När hon ligger eller sitter måste hon ha luvan på sig annars knölar den sig i nacken och bakhuvudet och det är ju inte skönt. Men har hon den på sig så blir hon jätte varm. Efter en timme gick vi och bytte om :)

4 kommentarer:

  1. Älskar den där bodyn hon har på bilden! Emma har den i rosa, 'men är snart för liten 😢

    SvaraRadera
  2. Åh 9 är ju sovmorgon!! Här går vi upp kl 7 varje dag! ;) men å andra sidan bortskämda med nätterna. Bebis somnar runt kl 19, vaknar vid 2-3 tiden för mat. Sen somnar om. Lyx! Ta i trä ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nej! Vi brukar gå upp mellan kl. 11-12 men den senaste tiden har hon blivit morgonpigg.. Jag går också bara upp en gång per natt och ger mat + att hon somnar direkt efter eller medan jag matar, det är nice :)

      Radera
  3. Haha ja alla har vi det olika. Frej somnar kring 22 och vaknar senast sju samt äter 2-3 gånger per natt. De gånger han kan sova längre så måste man ändå upp med storasyster 😂. Jag är trött! Hehe

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)