21 december 2016

Länkbyte


Magdalena heter jag och bloggar på @sillyme och har bloggat i ca 5 år. Tidigare på en annan bloggportal.

Min blogg handlar om lite allt möjligt. Just nu är det mycket fokus på mitt liv som nybliven mamma. Jag fick en son i oktober som är det bästa som har hänt mig. Det tog oss 7 år att lyckas hela vägen med en graviditet. Tidigare har vi både fått missfall samt förlorat en dotter senare i graviditeten. Så vi har haft det tufft.

Annars är musik ett stort intresse. Jag både producerar musik och sjunger. Men det får ligga på hyllan ett tag framöver nu.

Hoppas ni vill kika in på min blogg och förhoppningsvis börja följa mig :)

2 kommentarer:

  1. Mitt namn behöver inte stå med längst ner! :)

    SvaraRadera
  2. Vad skoj. Alltid trevligt att läsa nya bloggar :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)