8 december 2016

Torsdag

Igår kväll var inte Cate så intresserad av att sova, runt kl. 23 märkte jag att hon började gnugga sig i ögonen och kinka lite grann.. Då gjorde jag i ordning mat och matade henne i sin säng, hon somnade några gånger under matningen men åt ändå upp sina 180 ml. Då blev hon pigg istället.. Hon fick ligga och pyssla i sin säng ett bra tag men sen så började hon visa missnöje med sin röst, då lade jag henne intill mig i min säng och då somnade hon. Jag vaknade i en konstig ställning vid kl. 04, då lade jag över henne i sin säng, hon vaknade inte ens.
Nu för tiden när vi vaknar ligger hon aldrig så som hon somnade, ibland har hon vridit sig ett halvt varv så hennes fötter pekar mot min säng.

Nu är det nog dags att sluta använda hennes huvudkudde på nätterna..
1. Hon drar bort den och lägger den över ansiktet.
2. Hon rullar runt och kan "fastna" med ansiktet nedåt och inte ta sig upp.

Skall bädda om i hennes säng idag och göra det lite mjukare, tycker hennes madrass är väldigt hård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)