19 januari 2017

Torsdag

Idag klev vi upp strax före elva, Cate var superpigg och ville inte sova längre. I natt hade hon nog en mardröm, vaknade i panik och skrek och skrek och lugnade sig inte när jag lade huvudet mot henne och pratade lugnt. Tog upp henne och vaggade henne en stund, då blev hon lugn. Jag kunde inte lägga tillbaka henne i sin säng så hon fick sova med mig. Strök på lite Alvedon på tandköttet också. Eller strök på och strök på, jag gör mitt bästa men ungen är snabb och suger gärna fast i fingret och sörplar. Jag förstår henne, flytande Alvedon är sjukt gott :)

Nu sitter jag och väntar på en leverans, skall komma mellan kl. 12-16, Mr. Engström har beställt en ny förstärkare, han är helt extas!

3 kommentarer:

  1. Finns salva för tandsprickning

    SvaraRadera
  2. Usch stackars liten. Jag tycker flytande alvedon smakar blä. Edgar gillade inte heller det. Hi hi.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)