8 februari 2017

En vecka med Althéra

Idag är det en vecka sedan vi började med den mjölkfria ersättningen, jag hoppades så på den men det verkar inte bli någon skillnad. Två gånger på en vecka gjorde hon nr 2 så idag när jag pratade med BVC-sköterskan bestämde vi att vi skulle gå tillbaka till den vanliga ersättningen. Några timmar efter det gjorde hon nr 2 igen (bajs två dagar i rad, vilken lycka!) så då ringde jag tillbaka till sköterskan och sade att jag vill fortsätta med den mjölkfria ändå. Hon skulle prata med läkaren imorgon så kommer vi få det på recept. Tre burkar har vi köpt hittills och dom kostar mellan 239-259 kronor styck!

Nyss har vi varit ute på en liten promenad, det är riktigt friskt ute, krispigt som jag brukar säga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)